ZARZĄD BUDYNKÓW MIEJSKICH

II TOWARZYSTWO BUDOWNICTWA SPOŁECZNEGO Sp. z o.o.

w Gliwicach

OFERTA PRACY NA STANOWISKO INSPEKTOR NADZORU DS. BUDOWLANYCH

Miejsce pracy: Gliwice, ul. Dziewanny 2

Wymiar etatu : 1,0

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

- zapewnienie bezpieczeństwa użytkowania i właściwego stanu technicznego nieruchomości, zgodnie z przepisami prawa budowlanego,

- sporządzanie protokołów z przeprowadzonych kontroli,

- przyjmowanie oraz rejestrowanie zgłoszeń awaryjnych w sprawach uszkodzeń, usterek, wadliwego działania urządzeń i instalacji oraz elementów budynków,

- zlecanie napraw i remontów wynikających ze zgłoszeń, kontrola ich wykonania i rozliczanie,

- prowadzenie książek obiektów budowlanych dla każdego obiektu oraz kompletowanie dokumentów dotyczących obiektów budowlanych w zakresie ustalonym w obowiązujących przepisach prawa budowlanego i przepisach wykonawczych,

- sprawowanie nadzoru technicznego nad wykonywanymi pracami remontowymi i konserwacyjnymi,

- sprawdzanie jakości wykonywanych remontów,

- wykonywanie przeglądów rocznych budowlanych oraz sporządzanie protokołów,

- udział w komisjach powykonawczych prac remontowych,

- samodzielne rozwiązywanie problemów technicznych,

- obsługa korespondencji dotyczącej bieżącej obsługi mieszkańców,

- rozpatrywanie podań lokatorów,

- bieżąca współpraca z przedstawicielami wspólnot mieszkaniowych,

- przekazywanie i odbiór lokali mieszkalnych, użytkowych i garażowych,

- sporządzanie kart stanu technicznego przekazywanych lokali.

Wymagania:

- wykształcenie wyższe lub średnie budowlane + uprawnienia budowlane,

-  mile widziane doświadczenie w pracy związanej z administrowaniem nieruchomościami,

- co najmniej 3 letnie doświadczenie w budownictwie,

- znajomość oprogramowania MS Office, doświadczenie w pracy z arkuszami kalkulacyjnymi,

- znajomość przepisów z zakresu prawa budowlanego oraz umiejętność stosowania

 ich w praktyce,

- umiejętność prowadzenia korespondencji z interesantami (odpowiedzi na pisma, prośby),

- umiejętność pracy w zespole,

- odporność na stres,

- łatwość nawiązywania kontaktów z ludźmi,

- prawo jazdy kat. B + samochód.

Kandydatom oferujemy:

- umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy,

- stabilne zatrudnienie,

- pełne wsparcie doświadczonego zespołu,

- szkolenia umożliwiające rozwój pracowników.

Wymagane dokumenty:

- list motywacyjny,

- życiorys zawodowy – CV.

Termin i miejsce składania dokumentów:

Dokumenty aplikacyjne należy składać.

- za pośrednictwem poczty na adres - Zarząd Budynków Miejskich II Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. , ul. Warszawska 35B, 44-100 Gliwice, pok.406

- drogą elektroniczną na adres e-mail – kadry@tbs2.pl

W przypadku złożenia dokumentów drogą elektroniczną należy podpisać dokumenty, wykonać ich skan lub zdjęcie i dołączyć do e-maila.

Zastrzegamy sobie prawo do odpowiedzi jedynie na wybrane oferty pracy. Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami. Złożonych ofert nie odsyłamy.

Prosimy o zamieszczenie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)).

Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: 32/300-00-48.