ZBM II TBS Sp. z o. o w Gliwicach, budynek przy ulicy Warszawskiej 35B
- Dostępność wejścia do budynku. Dla klientów dostępne jest 1 wejście:
- od ulicy Warszawskiej (główne) – na poziomie terenu, na elewacji w pobliżu wejścia zamontowany domofon.
Informacja główna (Biuro Obsługi Klienta) znajduje się po lewej stronie od wejścia od ulicy Warszawskiej (wejścia głównego), jest dostępna bez barier architektonicznych. - W budynku nie funkcjonują obszary kontroli.
- od ulicy Warszawskiej (główne) – na poziomie terenu, na elewacji w pobliżu wejścia zamontowany domofon.
- Dostępność korytarzy, schodów. Dla osób na wózkach dostępne są wszystkie korytarze i pomieszczenia na parterze. Toaleta dla osób niepełnosprawnych znajduje się na parterze. Brak pochylni i windy.
- Informacja o rozkładzie pomieszczeń w budynku zapewniona jest w sposób wizualny (tablice informacyjne) i głosowy (wyłącznie przez wsparcie pracownika Biura Obsługi Klienta znajdującego się przy wejściu głównym od ul. Warszawskiej)
- Informacja o prawie wstępu z psem asystującym i ewentualnych uzasadnionych ograniczeniach. Do budynku i wszystkich jego pomieszczeń można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem.
- W budynku nie zastosowano urządzeń i innych środków technicznych do obsługi osób słabosłyszących. Dostępność zapewniona jest poprzez wsparcie pracownika Biura Obsługi Klienta.
- Informacje o miejscu i sposobie korzystania z miejsc parkingowych wyznaczonych dla osób niepełnosprawnych. Przy budynku nie ma miejsc parkingowych. Dostępność zapewniona jest wyłącznie przez dostęp do budynku z poziomu miejsc parkingowych dostępnych na parkingu znajdującym się przy pływalni Delfin przy ulicy Warszawskiej– około 200 metrów od wejścia głównego do ZBM II TBS ).
- Wszyscy pracownicy budynku przy ulicy Warszawskiej obsługują osoby z ograniczeniami ruchowymi na parterze budynku.
ZBM II TBS Sp. z o. o w Gliwicach, ROM 4 budynek przy ulicy Dziewanny 2
- Dostępność wejścia do budynku. Dla klientów dostępne jest 1 wejście:
- od ulicy Dziewanny (główne) – po schodach. Wejście jest nieprzystosowane dla osób niepełnosprawnych ruchowo. Dostępność zapewniona jest przez wsparcie pracownika ROM 4. Obsługa osób niepełnosprawnych ruchowo na wózkach inwalidzkich, odbywa się po wcześniejszym umówieniu terminu z właściwym działem, centrala 32/231 53 24
Dział eksploatacji wew. 2
Dział Techniczny wew. 1
Dział Wspólnot Mieszkaniowych wew. 4
Mail: rom4@tbs2.pl - W budynku nie funkcjonują obszary kontroli
- od ulicy Dziewanny (główne) – po schodach. Wejście jest nieprzystosowane dla osób niepełnosprawnych ruchowo. Dostępność zapewniona jest przez wsparcie pracownika ROM 4. Obsługa osób niepełnosprawnych ruchowo na wózkach inwalidzkich, odbywa się po wcześniejszym umówieniu terminu z właściwym działem, centrala 32/231 53 24
- Dostępność korytarzy, schodów. Dla osób na wózkach wszystkie korytarze i pomieszczenia na każdej kondygnacj są niedostępne. W budynku nie ma wind ani pochylni. Pomieszczenia biurowe są ulokowane na 1 piętrze. Brak toalet dla osób niepełnosprawnych. Dostępność zapewniona jest poprzez wsparcie pracownika ROM 4.
- Informacja o prawie wstępu z psem asystującym i ewentualnych uzasadnionych ograniczeniach. Do budynku i wszystkich jego pomieszczeń można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem.
- Opis dostosowań, na przykład pochylni, platform, informacji głosowych. W budynku brak pochylni i platform, nie zastosowano urządzeń i innych środków technicznych do obsługi osób słabosłyszących. Brak jest informacji wizualnej/dotykowej/głosowej o rozkładzie pomieszczeń. Dostępność zapewniona jest poprzez wsparcie pracownika ROM 4, dane kontaktowe: centrala 32/231 53 24
Dział eksploatacji wew. 2
Dział Techniczny wew. 1
Dział Wspólnot Mieszkaniowych wew. 4
Mail: rom4@tbs2.pl - Informacje o miejscu i sposobie korzystania z miejsc parkingowych wyznaczonych dla osób niepełnosprawnych. Przy budynku nie ma miejsc parkingowych dla osób niepełnosprawnych. Dostępność zapewniona jest wyłącznie wsparcie pracownika ROM 4 dane kontaktowe: centrala 32/231 53 24
Dział eksploatacji wew. 2
Dział Techniczny wew. 1
Dział Wspólnot Mieszkaniowych wew. 4
Mail: rom4@tbs2.pl
ZBM II TBS Sp. z o. o w Gliwicach, ROM 6 budynek przy ulicy Chorzowska 16
- Dostępność wejścia do budynku. Dla klientów dostępne jest 1 wejście:
- od ulicy Chorzowskiej (główne wejście przez wąską bramę wjazdową na posesje) – po schodach. Wejście jest nieprzystosowane dla osób niepełnosprawnych ruchowo. Dostępność zapewniona jest przez wsparcie pracownika ROM 6 Obsługa osób niepełnosprawnych ruchowo na wózkach inwalidzkich, odbywa się po wcześniejszym umówieniu terminu z właściwym działem, centrala 32/231 02 71
Dział eksploatacji wew. 1
Dział Techniczny wew. 4
Dział Wspólnot Mieszkaniowych wew. 3
Mail: rom6@tbs2.pl - W budynku nie funkcjonują obszary kontroli.
- od ulicy Chorzowskiej (główne wejście przez wąską bramę wjazdową na posesje) – po schodach. Wejście jest nieprzystosowane dla osób niepełnosprawnych ruchowo. Dostępność zapewniona jest przez wsparcie pracownika ROM 6 Obsługa osób niepełnosprawnych ruchowo na wózkach inwalidzkich, odbywa się po wcześniejszym umówieniu terminu z właściwym działem, centrala 32/231 02 71
- Dostępność korytarzy, schodów. Dla osób na wózkach wszystkie korytarze i pomieszczenia są niedostępne. W budynku nie ma wind ani pochylni. Pomieszczenia biurowe są ulokowane na wysokim parterze. Brak toalet dla osób niepełnosprawnych. Dostępność zapewniona jest poprzez wsparcie pracownika ROM 6
- Informacja o prawie wstępu z psem asystującym i ewentualnych uzasadnionych ograniczeniach. Do budynku i wszystkich jego pomieszczeń można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem.
- W budynku brak pochylni i platform, nie zastosowano urządzeń i innych środków technicznych do obsługi osób słabosłyszących. Brak jest informacji wizualnej/dotykowej/głosowej o rozkładzie pomieszczeń. Dostępność zapewniona jest poprzez wsparcie pracownika ROM 6, dane kontaktowe: centrala 32/231 02 71
Dział eksploatacji wew. 1
Dział Techniczny wew. 4
Dział Wspólnot Mieszkaniowych wew. 3
Mail: rom6@tbs2.pl - Informacje o miejscu i sposobie korzystania z miejsc parkingowych wyznaczonych dla osób niepełnosprawnych. Przy budynku nie ma miejsc parkingowych dla osób niepełnosprawnych. Dostępność zapewniona jest wyłącznie wsparcie pracownika ROM 6 dane kontaktowe: centrala 32/231 02 71
Dział eksploatacji wew. 1
Dział Techniczny wew. 4
Dział Wspólnot Mieszkaniowych wew. 3
Mail: rom6@tbs2.pl
ZBM II TBS Sp. z o. o w Gliwicach, ROM 10 budynek przy ulicy Anny Jagiellonki 9
- Dostępność wejścia do budynku. Dla klientów dostępne jest 1 wejście:
- od ulicy Anny Jagiellonki (główne) – po schodach. Wejście jest nieprzystosowane dla osób niepełnosprawnych ruchowo. Dostępność zapewniona jest przez wsparcie pracownika ROM 10. Obsługa osób niepełnosprawnych ruchowo na wózkach inwalidzkich, odbywa się po wcześniejszym umówieniu terminu z właściwym działem, centrala 32/234 22 89
Dział eksploatacji wew. 2
Dział Techniczny wew. 3
Dział Wspólnot Mieszkaniowych wew. 4
Mail: rom10@tbs2.pl - W budynku nie funkcjonują obszary kontroli.
- od ulicy Anny Jagiellonki (główne) – po schodach. Wejście jest nieprzystosowane dla osób niepełnosprawnych ruchowo. Dostępność zapewniona jest przez wsparcie pracownika ROM 10. Obsługa osób niepełnosprawnych ruchowo na wózkach inwalidzkich, odbywa się po wcześniejszym umówieniu terminu z właściwym działem, centrala 32/234 22 89
- Dostępność korytarzy, schodów. Dla osób na wózkach wszystkie korytarze i pomieszczenia na każdym z pięter są niedostępne. W budynku nie ma wind ani pochylni. Pomieszczenia biurowe są ulokowane na wysokim parterze i 1 piętrze. Brak toalet dla osób niepełnosprawnych. Dostępność zapewniona jest poprzez wsparcie pracownika ROM 10.
- Informacja o prawie wstępu z psem asystującym i ewentualnych uzasadnionych ograniczeniach. Do budynku i wszystkich jego pomieszczeń można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem.
- W budynku brak pochylni i platform, nie zastosowano urządzeń i innych środków technicznych do obsługi osób słabosłyszących. Brak jest informacji wizualnej/dotykowej/głosowej o rozkładzie pomieszczeń. Dostępność zapewniona jest poprzez wsparcie pracownika ROM 10, dane kontaktowe: centrala 32/234 22 89
Dział eksploatacji wew. 2
Dział Techniczny wew. 3
Dział Wspólnot Mieszkaniowych wew. 4
Mail: rom10@tbs2.pl - Informacje o miejscu i sposobie korzystania z miejsc parkingowych wyznaczonych dla osób niepełnosprawnych. Przy budynku nie ma miejsc parkingowych dla osób niepełnosprawnych. Dostępność zapewniona jest wyłącznie wsparcie pracownika ROM 10, dane kontaktowe: centrala 32/234 22 89
Dział eksploatacji wew. 2
Dział Techniczny wew. 3
Dział Wspólnot Mieszkaniowych wew. 4
Mail: rom10@tbs2.pl