ZARZĄD BUDYNKÓW MIEJSKICH
II TOWARZYSTWO BUDOWNICTWA SPOŁECZNEGO Sp. z o.o.
w Gliwicach
OFERTA PRACY NA STANOWISKO INSPEKTOR NADZORU INSTALACJI ELEKTRYCZNYCH
Miejsce pracy: Gliwice, ul. Warszawska 35 B
Wymiar etatu : 1,0
Zakres obowiązków:
- pełnienie samodzielnej funkcji technicznej polegającej na nadzorowaniu robót w zakresie sieci, instalacji, urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,
- udział w planowaniu i przedstawianiu koncepcji rozwiązań zgodnie z wiedzą branżową,
- proponowanie rozwiązań technicznie uzasadnionych pozwalających na zmniejszenie kosztów eksploatacyjnych danej inwestycji w przyszłości,
- weryfikacja i sporządzanie przedmiarów robót, kosztorysów i harmonogramów,
- nadzór nad robotami remontowymi i modernizacyjnymi w zakresie branży elektrycznej,
- przygotowanie założeń, koordynacja prac projektowych w zakresie robót elektrycznych,
- wprowadzenie wykonawcy w związku z realizacją robót,
- sprawdzanie zgodności zaprojektowanych rozwiązań z obowiązującymi przepisami z zakresu instalacji elektrycznej i z polskimi normami,
- nadzorowanie prowadzonych prób rozruchowych instalacji,
- odbiory poprawności wykonania instalacji przed ich stałym przykryciem,
- sprawdzanie jakości, odbiory i rozliczanie wykonanych robót,
- prowadzenie dokumentacji technicznej i realizacyjnej prowadzonych zadań,
- podejmowanie działań zmierzających do zapobiegania awariom nadzorowanych instalacji i urządzeń,
- kontrole stanu technicznego obiektów i ich instalacji elektrycznych,
- sporządzanie wycen w oparciu o otrzymaną dokumentację oraz wizję lokalną,
- przygotowanie dokumentacji powykonawczej.
Wymagania związane ze stanowiskiem:
- wykształcenie wyższe kierunkowe,
- uprawnienia budowlane do projektowania i kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń,
- doświadczenie w zakresie nadzoru nad wykonawstwem oraz odbiorów robót elektroenergetycznych,
- dobra znajomość przepisów w zakresie instalacji elektrycznych,
- umiejętność czytania rysunków technicznych,
- biegła znajomość obsługi komputera (pakiet MS Office) oraz programów kosztorysowych,
- dobra organizacja pracy, komunikatywność, umiejętność współpracy,
- samodzielność oraz dokładność w wykonywaniu powierzonych zadań,
- znajomość zagadnień z zakresu ustawy prawo budowlane,
- prawo jazdy kat.B.+ samochód.
Kandydatom oferujemy:
- umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy,
- stabilne zatrudnienie,
- pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
- pełne wsparcie doświadczonego zespołu,
- szkolenia umożliwiające rozwój pracowników.
Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny,
- życiorys zawodowy – CV.
Miejsce składania dokumentów:
Dokumenty aplikacyjne należy złożyć:
- za pośrednictwem poczty na adres - Zarząd Budynków Miejskich II Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. , ul. Warszawska 35B, 44-100 Gliwice, pok.406
- drogą elektroniczną na adres e-mail – kadry@tbs2.pl
W przypadku złożenia dokumentów drogą elektroniczną należy podpisać dokumenty, wykonać ich skan lub zdjęcie i dołączyć do e-maila.
Zastrzegamy sobie prawo do odpowiedzi jedynie na wybrane oferty pracy. Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami. Złożonych ofert nie odsyłamy.
Prosimy o zamieszczenie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)).
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: 32/300-00-48
ZARZĄD BUDYNKÓW MIEJSKICH
II TOWARZYSTWO BUDOWNICTWA SPOŁECZNEGO Sp. z o.o.
w Gliwicach
OFERTA PRACY NA STANOWISKO INSPEKTOR NADZORU DS. BUDOWLANYCH
Miejsce pracy: Gliwice, ul. Dziewanny 2
Wymiar etatu : 1,0
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- zapewnienie bezpieczeństwa użytkowania i właściwego stanu technicznego nieruchomości, zgodnie z przepisami prawa budowlanego,
- sporządzanie protokołów z przeprowadzonych kontroli,
- przyjmowanie oraz rejestrowanie zgłoszeń awaryjnych w sprawach uszkodzeń, usterek, wadliwego działania urządzeń i instalacji oraz elementów budynków,
- zlecanie napraw i remontów wynikających ze zgłoszeń, kontrola ich wykonania i rozliczanie,
- prowadzenie książek obiektów budowlanych dla każdego obiektu oraz kompletowanie dokumentów dotyczących obiektów budowlanych w zakresie ustalonym w obowiązujących przepisach prawa budowlanego i przepisach wykonawczych,
- sprawowanie nadzoru technicznego nad wykonywanymi pracami remontowymi i konserwacyjnymi,
- sprawdzanie jakości wykonywanych remontów,
- wykonywanie przeglądów rocznych budowlanych oraz sporządzanie protokołów,
- udział w komisjach powykonawczych prac remontowych,
- samodzielne rozwiązywanie problemów technicznych,
- obsługa korespondencji dotyczącej bieżącej obsługi mieszkańców,
- rozpatrywanie podań lokatorów,
- bieżąca współpraca z przedstawicielami wspólnot mieszkaniowych,
- przekazywanie i odbiór lokali mieszkalnych, użytkowych i garażowych,
- sporządzanie kart stanu technicznego przekazywanych lokali.
Wymagania:
- wykształcenie wyższe lub średnie budowlane + uprawnienia budowlane,
- mile widziane doświadczenie w pracy związanej z administrowaniem nieruchomościami,
- co najmniej 3 letnie doświadczenie w budownictwie,
- znajomość oprogramowania MS Office, doświadczenie w pracy z arkuszami kalkulacyjnymi,
- znajomość przepisów z zakresu prawa budowlanego oraz umiejętność stosowania ich w praktyce,
- umiejętność prowadzenia korespondencji z interesantami (odpowiedzi na pisma, prośby),
- umiejętność pracy w zespole,
- odporność na stres,
- łatwość nawiązywania kontaktów z ludźmi,
- prawo jazdy kat. B + samochód.
Kandydatom oferujemy:
- umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy,
- stabilne zatrudnienie,
- pełne wsparcie doświadczonego zespołu,
- szkolenia umożliwiające rozwój pracowników.
Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny,
- życiorys zawodowy – CV.
Termin i miejsce składania dokumentów:
Dokumenty aplikacyjne należy składać.
- za pośrednictwem poczty na adres - Zarząd Budynków Miejskich II Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. , ul. Warszawska 35B, 44-100 Gliwice, pok.406
- drogą elektroniczną na adres e-mail – kadry@tbs2.pl
W przypadku złożenia dokumentów drogą elektroniczną należy podpisać dokumenty, wykonać ich skan lub zdjęcie i dołączyć do e-maila.
Zastrzegamy sobie prawo do odpowiedzi jedynie na wybrane oferty pracy. Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami. Złożonych ofert nie odsyłamy.
Prosimy o zamieszczenie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)).
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: 32/300-00-48.