ZARZĄD BUDYNKÓW MIEJSKICH
II TOWARZYSTWO BUDOWNICTWA SPOŁECZNEGO Sp. z o.o.
w Gliwicach
OFERTA PRACY NA STANOWISKO REFERENT DS. WINDYKACJI –
OBSŁUGA DZIAŁU PRAWNEGO
Miejsce pracy: Gliwice, ul. Warszawska 35 B
Wymiar etatu : 3/4
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- telefoniczna oraz osobista obsługa dłużników w zakresie zaległości w opłatach, tj.: ustalanie przyczyn powstania zaległości oraz prowadzenie negocjacji na etapie przedsądowym,
- windykacja należności czynszowych i innych wynikających z tytułu najmu lokalu,
- prowadzenie dokumentacji związanej z warunkami spłaty należności,
- przygotowywanie dokumentacji dowodowej do pozwów o zapłatę, wniosków egzekucyjnych,
- wysyłanie wezwań do zapłaty do lokatorów zalegających z opłatami,
- sporządzanie wniosków o rozłożenie należności czynszowych na spłaty ratalne i odroczenie terminu zapłaty, do komornika sądowego o egzekucję należności, o umorzenie zadłużenia i opisanie wierzytelności nieściągalnych,
- podejmowanie kroków prawnych w przypadku osób, które nie spłaciły zadłużenia na ustalonych wcześniej warunkach,
- księgowanie dokumentów związanych z windykacją, uzgadnianie stanów obrotów i sald kont należności sądowych,
- współpraca z innymi działami firmy, kancelarią prawną oraz kancelariami komorniczymi,
- bieżąca analiza danych znajdujących się w systemie komputerowym oraz dokonywanie niezbędnych zmian,
- sporządzanie cyklicznych raportów, sprawozdań, okresowych zestawień stanu należności,
- śledzenie zmian w przepisach dotyczących windykacji i aktualizacja procedur wewnętrznych,
- budowanie pozytywnego wizerunku Firmy.
Wymagania:
- przynajmniej roczne doświadczenie na podobnym stanowisku,
- wykształcenie min. średnie preferowane o profilu ekonomicznym / prawniczym
- znajomość obowiązujących przepisów z zakresu: kodeks cywilny; ustawa o finansach publicznych; ustawa o własności lokali; ustawa o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie kodeksu cywilnego;,
- znajomość oprogramowania MS Office, doświadczenie w pracy z arkuszami kalkulacyjnymi,
- umiejętność prowadzenia korespondencji z interesantami (odpowiedzi na pisma, prośby),
- komunikatywność, rzetelność, wysokie umiejętności interpersonalne,
- łatwość nawiązywania kontaktów z ludźmi,
- umiejętność efektywnej pracy pod presją czasu,
- odporność na stres,
- bardzo dobra organizacja pracy.
Kandydatom oferujemy:
- umowę o pracę w wymiarze 3/4 etatu,
- stabilne zatrudnienie,
- pełne wsparcie doświadczonego zespołu,
- szkolenia umożliwiające rozwój pracowników.
Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny,
- życiorys zawodowy - CV.
Termin i miejsce składania dokumentów:
Dokumenty aplikacyjne należy składać do dnia 19.04.2024 r.:
- za pośrednictwem poczty na adres - Zarząd Budynków Miejskich II Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. , ul. Warszawska 35B, 44-100 Gliwice, pok. 406
- drogą elektroniczną na adres e-mail – kadry@tbs2.pl
W przypadku złożenia dokumentów drogą elektroniczną należy podpisać dokumenty, wykonać ich skan lub zdjęcie i dołączyć do e-maila.
Zastrzegamy sobie prawo do odpowiedzi jedynie na wybrane oferty pracy. Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami. Złożonych ofert nie odsyłamy.
Prosimy o zamieszczenie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)).
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: 32/300-00-48
ZARZĄD BUDYNKÓW MIEJSKICH
II TOWARZYSTWO BUDOWNICTWA SPOŁECZNEGO Sp. z o.o.
w Gliwicach
OFERTA PRACY NA STANOWISKO INSPEKTOR NADZORU DS. BUDOWLANYCH
Miejsce pracy: Gliwice, ul. Dziewanny 2
Wymiar etatu : 1,0
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- zapewnienie bezpieczeństwa użytkowania i właściwego stanu technicznego nieruchomości, zgodnie z przepisami prawa budowlanego,
- sporządzanie protokołów z przeprowadzonych kontroli,
- przyjmowanie oraz rejestrowanie zgłoszeń awaryjnych w sprawach uszkodzeń, usterek, wadliwego działania urządzeń i instalacji oraz elementów budynków,
- zlecanie napraw i remontów wynikających ze zgłoszeń, kontrola ich wykonania i rozliczanie,
- prowadzenie książek obiektów budowlanych dla każdego obiektu oraz kompletowanie dokumentów dotyczących obiektów budowlanych w zakresie ustalonym w obowiązujących przepisach prawa budowlanego i przepisach wykonawczych,
- sprawowanie nadzoru technicznego nad wykonywanymi pracami remontowymi i konserwacyjnymi,
- sprawdzanie jakości wykonywanych remontów,
- wykonywanie przeglądów rocznych budowlanych oraz sporządzanie protokołów,
- udział w komisjach powykonawczych prac remontowych,
- samodzielne rozwiązywanie problemów technicznych,
- obsługa korespondencji dotyczącej bieżącej obsługi mieszkańców,
- rozpatrywanie podań lokatorów,
- bieżąca współpraca z przedstawicielami wspólnot mieszkaniowych,
- przekazywanie i odbiór lokali mieszkalnych, użytkowych i garażowych,
- sporządzanie kart stanu technicznego przekazywanych lokali.
Wymagania:
- wykształcenie wyższe lub średnie budowlane + uprawnienia budowlane,
- mile widziane doświadczenie w pracy związanej z administrowaniem nieruchomościami,
- co najmniej 3 letnie doświadczenie w budownictwie,
- znajomość oprogramowania MS Office, doświadczenie w pracy z arkuszami kalkulacyjnymi,
- znajomość przepisów z zakresu prawa budowlanego oraz umiejętność stosowania
ich w praktyce,
- umiejętność prowadzenia korespondencji z interesantami (odpowiedzi na pisma, prośby),
- umiejętność pracy w zespole,
- odporność na stres,
- łatwość nawiązywania kontaktów z ludźmi,
- prawo jazdy kat. B + samochód.
Kandydatom oferujemy:
- umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy,
- stabilne zatrudnienie,
- pełne wsparcie doświadczonego zespołu,
- szkolenia umożliwiające rozwój pracowników.
Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny,
- życiorys zawodowy – CV.
Termin i miejsce składania dokumentów:
Dokumenty aplikacyjne należy składać.
- za pośrednictwem poczty na adres - Zarząd Budynków Miejskich II Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. , ul. Warszawska 35B, 44-100 Gliwice, pok.406
- drogą elektroniczną na adres e-mail – kadry@tbs2.pl
W przypadku złożenia dokumentów drogą elektroniczną należy podpisać dokumenty, wykonać ich skan lub zdjęcie i dołączyć do e-maila.
Zastrzegamy sobie prawo do odpowiedzi jedynie na wybrane oferty pracy. Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami. Złożonych ofert nie odsyłamy.
Prosimy o zamieszczenie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)).
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: 32/300-00-48.